ОГОЛОШЕННЯ
про проведення
конкурсу на посаду керівників закладів загальної середньої освіти Ізюмського
району
На виконання рішень ХХХІ
сесії Ізюмської районної ради Харківської області VІІ скликання від 16 травня 2018 року №503-VІІ "Про затвердження Положення
про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського
району”, від 16 травня 2018 року №504-VІІ "Про затвердження персонального
складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду керівника закладу
загальної середньої освіти Ізюмського району”, від 16 травня 2018 року №505-
VІІ "Про делегування окремих повноважень щодо проведення конкурсу на посаду
керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району”, у зв’язку з
закінченням строкових трудових договорів з керівниками закладів загальної
середньої освіти, розпочався конкурс на
посаду керівників закладів загальної середньої освіти Ізюмського району
Найменування
та місцезнаходження закладу загальної середньої освіти |
І. Заклади загальної середньої
освіти, в яких буде проведено конкурс на
посаду керівників закладів загальної
середньої освіти Ізюмського району 1. Липчанівський навчально-виховний комплекс Ізюмської районної ради
Харківської області, вул. Миру, 1 , с. Липчанівка, Ізюмський район
Харківської обл., 64331, код ЄДРПОУ 25863989. |
Найменування
посади та умови праці |
Директор
закладу загальної середньої освіти Посадовий
оклад, набавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно
до постанови Кабінету Міністрів
України від 30.08.2002 №1298 "Про оплату праці працівників на основі Єдиної
тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів і оплати праці працівників установ,
закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери”; наказу МОН від
26.09.2005 №557 "Про впорядкування
умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників
навчальних закладів, установ освіти та наукових установ”. |
Кваліфікаційні
вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти |
Посаду
керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є
громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох
років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не
перешкоджає виконанню професійних обов’язків. |
Перелік
документів, які необхідно подати для участі в конкурсі |
Для участі у конкурсі подають такі документи: - заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних
даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); - копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство
України; - копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра; - копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж
педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання; - довідку про відсутність судимості; - мотиваційний лист, складений у довільній формі. - копію військового квитка (для
військовозобов’язаних); - перспективний план розвитку закладу
загальної середньої освіти. - дві фотокартки розміром 4х6 см. Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні
та/або моральні якості. Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає
уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у строк, що не перевищує 20 календарних днів з дня оприлюднення
оголошення про проведення конкурсу. Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі,
яка їх подає. Документи приймаються з 02.07.2018
по 21.07.2018 за адресою: пл. Джона Леннона, 8, м. Ізюм, 2-й поверх, кімната
№2, Караченцева Тетяна Миколаївна,
понеділок-п’ятниця, з 08.00-12.00, 12.45-15.45 |
Етапи
проведення конкурсу |
2. Конкурс складається з таких етапів: 1) Прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу
конкурсної комісії; 2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційних
веб-сайтах Ізюмської районної ради Харківської області, відділу освіти
Ізюмської районної державної адміністрації та закладу загальної середньої
освіти ; 3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у
конкурсі; 4) перевірка поданих документів на відповідність установленим
законодавством вимогам; 5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі; 6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом
та представниками батьківського самоврядування закладу; 7) проведення конкурсного відбору; 8) визначення переможця конкурсу; 9) оприлюднення результатів конкурсу. |
Прізвище,
ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка
надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Караченцева Тетяна Миколаївна, тел./факс
(05743) 2-11-68, ел. адреса: pr.izum@dniokh.gov.ua Інформація надається за
адресою: пл. Джона Леннона, 8, м. Ізюм, 2-й поверх, кімната №2,
понеділок-п’ятниця, з 08.00-12.00, 12.45-15.45 |