Мета тижня природознавства:
- поглибити та розширити знання учнів з природознавства,
стимулювати пізнавальну діяльність учнів, розвивати інтерес до предмету;
формувати вміння швидко і чітко формулювати свої думки, логічно їх викладати;
розвивати логічне, творче мислення, знаходити причинно-наслідкові
зв’язки;виховувати в учнів бережливе ставлення до навколишнього середовища,
прагнення берегти і примножувати багатства природи, формувати знання
екологічної культури, уміння і навички діяльності в природі, виховувати
відповідальність, самостійність
Тиждень
природознавства
|
Вивчення природознавства у школі триває не лише на уроках. Значну роль у
формуванні інтересу до предмета відіграє і предметний тиждень.З 22 лютого по 26 лютого в Липчанівському НВК пройшов тиждень природознавства. Діти ознайомилися
із пам’яткою поведінки в природі. У
шкільному саду учні підгодовували птахів, спостерігали, які крилаті друзі
прилетять до годівничок. Із задоволенням діти відгадували загадки, розгадували
кросворди. Активну участь прийняли школярі у конкурсі розмальовок «Дивосвіт».
В підсумку тижня природознавства було проведено усний журнал «Зелений
пакет для дітей». Діти перегорнули такі сторінки журналу: «Дивосвіт і
взаємозв’язки», «Атмосфера», «Вода», «Тварини», «Рослини». Учні дізналися, що
у довкіллі все пов’язане одне з одним. Ознайомилися із способами зменшення
небезпеки для здоров’я; як підтримувати чисте повітря в оселі; із джерелами
забруднення води. Із задоволенням діти приймали участь у вікторинах,
відгадували загадки. Прослухали декламування віршів про проблеми природи та
її захисту. На лінійці підведено підсумки тижня і
нагородженограмотами переможців олімпіад і конкурсу.
Тиждень провів і організував Соломка О.В.
|
|