І різновікової групи
|
1. 9.00-9.20
Ознайомлення з соціумом
2. 9.30-9.50
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
3. 10.00-10.20
Здоров’я і фізичний розвиток.
|
1. 9.00-9.20
Логіко-математичний розвиток.
2. 9.30-9.50
Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність).
3. 10.00-10.20
Художньо-продуктивна діяльність (малювання).
|
1. 9.00-9.20
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
2. 9.30-9.50
Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
3. 10.00-10.20
Здоров’я і фізичний розвиток
|
1. 9.00-9.20
Ознайомлення з соціумом
2. 9.30-9.50.
Ознайомлення з природним довкіллям.
3. 10.00-10.20
Здоров’я і фізичний розвиток
|
1. 9.00-9.20
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
2. 9.30-9.50
Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення)
3. 10.00-10.20
Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність).
|
ІІ різновікової групи
|
1. 9.00-9.25
Ознайомлення з соціумом.
2. 9.35-10.00
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (ел.гр.).
3. 10.10-10.35.
Здоров’я і фізичний розвиток.
|
1. 9.00-9.25
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
2. 9.35-10.00
Логіко-математичний розвиток.
3. 10.10-10.35
Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність).
ІІ пол.дня Здоров’я і фізичний
розвиток
|
1. 9.00-9.25
Художньо-продуктивна діяльність (художня література).
2. 9.35-10.00
Ознайомлення з соціумом
3. 10.10-10.35
Ознайомлення з природним довкіллям.
ІІ пол.дня Художньо-продуктивна
діяльність(аплікація).
|
1. 9.00-9.25
Логіко-математичний розвиток.
2. 9.35-10.00
Ознайомлення соціумом.
3. 10.10-10.35
Художньо-продуктивна діяльність(образотворча діяльність)
ІІ пол.дня Здоров’я і фізичний
розвиток
|
1. 9.00-9.25
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
2. 9.35-10.00
Художньо-продуктивна діяльність(музична діяльність).
3. 10.10-10.35
Ознайомлення з природним довкіллям.
|